رییس فدراسیون تنیس روی میز:

تنیس روی میز در استان ها با جدیت استعداد یابی شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۰۷۲۴
تنیس روی میز  در استان ها با جدیت استعداد یابی شود
مهرداد قارداشی روز شنبه در نشست مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان ابراز داشت: آموزش و پرورش به عنوان بخشی که با رده سنی پایه سر و کار دارد در زمینه استعدادیابی رشته ورزشی تنیس روی میز به هیات‌های ورزشی در استان‌ها کمک کنند.

به گزارش خبرگزار برنا از سمنان؛ رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: استان سمنان ظرفیت خوبی در زمینه رشته ورزشی تنیس روی میز دارد و باید این ظرفیت فعال شود و فدراسیون آمادگی دارد تا با اعزام کادر فنی تیم ملی و برگزاری اردوی تیم ملی تنیس روی میز در استانها  برای تقویت این رشته ورزشی کمک کند.

وی بیان کرد: رشته ورزشی تنیس روی میز در کشور وضعیت خوبی دارد و کسب رتبه‌های بین‌المللی توسط ورزشکاران این رشته گواه بر این گفته است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: انجام تمرینات روزانه، داشتن بدن آماده و تمرین در زدن  سرویس رمز موفقیت و قهرمانی در رشته ورزشی تنیس روی میز است

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون تنیس روی میز برای مدیریت‌هزینه‌ها به منظور تقویت تیم ملی و توجه به بیش از پیش به اردوی ورزشکاران، تعدیل نیرو انجام داده است.

قارداشی بیان کرد: فدراسیون تنیس روی میز با استفاده از ظرفیت خیران و حامیان مالی به دنبال تقویت اعتبارات برای ارتقای خدمات رسانی به ورزشکاران این رشته ورزشی است.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات تنیس روی میز در رده‌های سنی مختلف، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی و جذب خیران برای تقویت رشته ضروری است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز وجود زیرساخت‌های لازم برای تمرین و برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها را مهم برشمرد و از هیات‌ها خواست در این خصوص پیگیری و اقدام کنند.

رییس فدراسیون تنیس به منظور شرکت در مجمع انتخابات هیات تنیس استان سمنان در سفر یک روزه به این استان سفر کرد.

مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان سمنان امروز با نامزدی یک نفر برگزار و علی حدادگر با کسب تمام ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد.

 

نظر شما