سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تاکید کرد:

استعدادیابی شرط اساسی در ارتقای ورزش تنیس روی میز استان سمنان

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۰۷۴۴
استعدادیابی شرط اساسی در ارتقای ورزش تنیس روی میز استان سمنان
مصطفی مرادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع انتخابات رئیس هیئت تنیس روی میز استان، توجه به استعدادیابی را شرط اساسی ارتقای ورزش تنیس روی میز در استان سمنان دانست.
   به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع انتخابات رئیس هیئت تنیس روی میز استان، توجه به استعدادیابی را شرط اساسی ارتقای ورزش تنیس روی میز در استان سمنان دانست.
مرادی در ابتدای این جلسه، ضمن خیر مقدم به قارداشی رئیس  فدراسیون تنیس روی میز و نیز اعضای جامعه تنیس روی میز استان، انتخاب علی حدادگر به عنوان رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان را تبریک گفته و رای قاطع و کامل مجمع به علی حدادگر را نشانه اعتماد خانواده پینگ پنگ استان که می بایست بیشترین حساسیت را به انتخاب رئیس هیات و برنامه ها و توانمندی های وی داشته باشند دانست.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در این خصوص افزود: اولین و مهترین مرجعی که می تواند افرد دارای صلاحیت و شایستگی را برای ریاست یک هیئت ورزشی تشخیص دهد، اعضای جامعه ورزش در آن رشته تخصصی است که رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان با توجه به اینکه جوان و پر انرژی هستند و خود از مدل آوران و قهرمانان رشته تنیس روی میز در استان سمنان بوده اند می توانند با برنامه ریزی و استفاده از پتانسیل همه علاقمندان و صاحب نظران این رشته ورزشی، جایگاه تنیس روی میز استان را ارتقا دهد.
مرادی در ادامه از زحمات محمد قرائی پور رئیس پیشین هیئت تنیس روی میز استان تشکر کرده و اخواستار همکاری مجدانه وی با هیئت تنیس روی میز استان در راستای تحقق اهداف آن شدند.  در انتها نیز مرادی توجه ویژه به بحث استعدادیابی در رشته تنیس روی میز را امری مهم و ضروری برای آینده این رشته ورزشی و ارتقای جایگاه آن در کشور دانست و خواستار برنامه ریزی دقیق هیئت استان و همکاری با آموزش و پرورش در شناسایی و پرورش افراد مستعد در این رشته ورزشی شد.
خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز