معاون اقتصادی استانداری لرستان:

اجرای سند توسعه شهرستان کوهدشت / ضرورت تسریع در ساخت بیمارستان رازی کوهدشت

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۱:۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۰۹۰۱
اجرای سند توسعه شهرستان کوهدشت  /   ضرورت تسریع در ساخت بیمارستان رازی  کوهدشت
اسد عبدالهی گفت: سند توسعه شهرستان کوهدشت با هدف محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ عبدالهی در  جلسه ستاد توسعه شهرستان کوهدشت  با اشاره به محرومیت شهرستان کوهدشت اظهار کرد:به منظور محرومیت زدایی ، اقداماتی از جمله توسعه مراکز خدماتی درمانی ،تامین آب کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی، تدابیری اندیشیده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت بیمارستان رازی شهرستان کوهدشت ،افزود : با توجه به شرایط فعلی، ورود جدی پیمانکار و لزوم بازنگری بانک‌ عامل با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در زمینه ساخت و تکمیل این بیمارستان که از طرح‌های جهش تولید است  ضروری است که انشاالله تا پایان سال شاهد افتتاح فاز اول آن باشیم.

عبدالهی به وجود مشکلات اجتماعی در شهرستان کوهدشت پرداخت و خاطر نشان کرد: علی رغم وجود برخی از زیرساخت ها به دلیل  اختلافات محلی بهره‌برداری از  طرح ها عملاً غیرممکن شده است و  برای توسعه شهرستان لزوم انسجام و کارهای جمعی ضروری به نظر می‌رسد.

اوبا تمجید از برگزاری جشنواره انار در این شهرستان، بیان کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه به منظور آگاهی بخشی مردم استفاده کرد.

 

معاون اقتصادی استاندار، عبور خط انتقال پلی اتیلن از شهرستان کوهدشت رابه عنوان یک ظرفیت مفید معرفی کرد و گفت:با توجه به این ویژگی، زمینه ایجاد پتروشیمی فراهم است و مطالعاتی انجام شده است.  

 وی همچنین احداث کارخانه‌سیمان کوهدشت را برای توسعه این شهرستان ضروری دانست و افزود: مقدمات ایجاد این طرح فراهم شده است.

عبداللهی با اشاره به استعداد خوب شهرستان کوهدشت برای احداث باغ پسته بر ضرورت استقبال و همکاری کشاورزان در کشت این محصول تاکید کرد.

 

نظر شما