با اعلام سازمان لیگ کشتی؛

حضور تیم صبانور به عنوان نماینده کردستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۰۹۶۲
حضور تیم صبانور به عنوان نماینده کردستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور
هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشتی در رشته فرنگی از نیمه دوم مهرماه با میزبانی شهر سنندج برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا از کردستان، در صورت تایید نهایی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ورزش بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی کشور تحت عنوان جام یادگار امام(ره) از روز هشتم مهرماه آغاز به کار خواهد کرد.

با اعلام رئیس سازمان لیگ کشتی در رشته فرنگی 10 تیم در 2 گروه حضور دارند که مسابقات لیگ فرنگی هفتم مهر وزن‌کشی شده و طی روزهای هشتم و نهم مسابقات دور رفت در گروه(الف) به میزبانی خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد و تا 24 مهر دور رفت به پایان می رسد.

 به گفته رئیس سازمان لیگ کشتی دور نیمه نهایی و فینال مسابقات نیز بعد از رقابت های جهانی کشتی صربستان برگزار می شود و در آن مقطع براساس وضعیت وقت سلامتی جامعه و ویروس کرونا، تصمیم خواهد شد که مسابقات به صورت رفت و برگشت یا متمرکز باشد.

از سوی سازمان لیگ کشتی شهر سنندج به عنوان میزبان دور رفت رقابت های کشتی لیگ برتر کشور در گروه(ب) رشته فرنگی مشخص شده و این مسابقات از روز 23 مهرماه آغاز به کار خواهد کرد.

تیم صبانور به عنوان نماینده استان کردستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در گروه(ب) این رقابت ها با تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و احتشام گستر خوزستان رقابت می کند.

برنامه دیدارهای این گروه از سوی سازمان لیگ اعلام شد و نماینده کردستان در روز 23 مهرماه و در اولین رویاروی خود به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز