نشست هماهنگی و بررسی برنامه های هفته دفاع مقدس استان یزد

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۱۱۷۷
نشست هماهنگی و بررسی برنامه های هفته دفاع مقدس استان یزد
نشست هماهنگی و بررسی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست هماهنگی و بررسی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور "احمد هاشمی" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، "محمدمهدی نیکونژاد" رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان و نمایندگان هیات سوارکاری و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان برگزار شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس و ارزشهای آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه های انقلاب دارد گفت: فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بماند و به نسل جوان منتقل شود.

هاشمی افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه اشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی و رشادتهای جانبازان، ایثارگران و رزمندگان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به ویروس کرونا و شراط خاص به وجود آمده باید تلاش کنیم برنامه ها به صورت مجازی و با تولید محتوا اجرایی کنیم که امیدوارم با همکاری مجموعه اداره کل،ادارات ورزش و جوانان شهرستانها،هیأتهای ورزشی و سمن های استان بتوانیم ضمن رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برنامه های هفته دفاع مقدس  به نحو مطلوبی در سطح استان برگزار شود.

این نشست به منظور برنامه ریزی جهت هرچه باشکوه تر برگزار نمودن برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار  و راهکارهای لازم را درخصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه ها بحث و بررسی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز