قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان :

کمیته امداد سمنان از ایده‌های نوین فرزندان تحت پوشش حمایت می‌کند

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۱۱۸۶
کمیته امداد سمنان از ایده‌های نوین فرزندان تحت پوشش حمایت می‌کند
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: صندوق نوید راهکار این نهاد برای حمایت از طرح‌های اشتغال نوین و دانش‌بنیان فرزندان خانواده‌های تحت حمایت در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی صندوق نوید گفت : این صندوق برای حمایت از طرح‌های اشتغال نوین و دانش‌بنیان کمیته امداد ایجاد شد.

وی افزود: کمیته امداد و مؤسسه دانش‌بنیان برکت با رویکرد ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی جدید، پایدار و درآمدزا در حوزه مشاغل نوین و دانش‌بنیان برای جامعه هدف خود، اقدام به راه‌اندازی صندوق نوید کرد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد یکی از رسالت‌های اصلی و مهم این نهاد است.

قوسی با اشاره به اینکه برخی از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت از افراد نخبه، بااستعداد و فعال در حوزه‌های مشاغل دانش‌بنیان و فناورانه هستند، گفت: بر همین اساس کمیته امداد با رویکرد ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی جدید، پایدار و درآمدزا در حوزه مشاغل نوین و دانش‌بنیان برای جامعه هدف خود، صندوق نوید را ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: برای پشتیبانی و حمایت از طرح‌های نوین، دانش‌بنیان و ایده‌های خلاق مددجویان و نوآوران اشتغال می‌توانند با ورود به سایت navidfund.com ایده‌های خود را در صندوق نوید ثبت و از حمایت‌های آن بهره‌مند شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: بعد از بارگذاری طرح اشتغال در این پایگاه اینترنتی طرح‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برای طرح‌های مورد تایید، قرارداد سرمایه گذاری منعقد می‌شود.

قوسی با اشاره به اینکه صندوق نوید کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است و افرادی که ایده‌های نوآورانه دارند، می‌توانند ایده‌های خود را ثبت و از حمایت‌های این صندوق بهره‌مند شوند، تصریح کرد: حمایت از این طرح‌ها به‌صورت مشترک توسط کمیته امداد و مؤسسه دانش‌بنیان برکت انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز