تعداد دقیق فوتی های کرونایی استان کرمانشاه تا پایان شهریور ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۱۳۰۲
تعداد دقیق فوتی های کرونایی استان کرمانشاه تا پایان شهریور ۹۹
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد تعداد موارد بستری از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تا کنون در استان به بیش از 12 هزار نفر رسیده است و 574 نفر نیز تاکنون در استان فوت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در شبانه روز گذشته ۳۲ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۱۴۳ نفر رسید.

محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۶۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲۰۷۴ نفر بستری و ۱۱۱۳۹ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۹۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

او در ادامه افزود: تعداد موارد فوت بر اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک نفر بود است  که مربوط به شهرستان سرپل ذهاب است.

محمدی در پایان هم گفت: با احتساب یک مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۷۴ نفر رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز