تعداد دقیق فوتی های کرونایی استان بوشهر تا پایان شهریور ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۱۳۳۶
تعداد دقیق فوتی های کرونایی استان بوشهر تا پایان شهریور ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 307 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند و تاکنون کلا 562 نفر نیز بر اثر کرونا در استان جان باخته اند .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه ۳ نفر از همشهریانمان روز شنبه و دو نفر امروز یکشنبه فوت شده‌اند که تست کرونای آنها امروز مثبت اعلام‌شده است.

کشمیری افزود: موارد فوت شده در رده سنی ۶۱ تا ۸۰ سال هستند که ۴ نفر از آنها دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۲ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۹ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون کل فوتی‌های استان بوشهر ۵۶۲  نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۱ هزار و ۷۲۹ بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز