شکری، رئیس هیات کبدی استان اردبیل و کمیته فنی فدراسیون کبدی:

اسامی مربیان تیم‌های ملی کبدی ساحلی هفته آینده اعلام می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۱۴۶۵
اسامی مربیان تیم‌های ملی کبدی ساحلی هفته آینده اعلام می‌شود
ناصر شکری رئیس هیات کبدی استان اردبیل و رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی گفت: مربیان تیم‌های ملی کبدی ساحلی آقایان و بانوان انتخاب شده اند و هفته آینده اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش برنا،ناصر شکری رئیس رئیس هیات کبدی استان اردبیل و رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی در رابطه با جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی اظهار داشت: از آنجایی که در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بازی‌های آسیایی ساحلی چین را در پیش داریم کمیته فنی فدراسیون با توجه به عملکرد مربیان داخلی ۱۱ نفر را نامزد سرمربیگری تیم ملی کرد.

او ادامه داد: ۵ نامزد سرمربیگری تیم ملی آقایان و ۶ نامزد سرمربیگری تیم ملی بانوان برنامه‌های خود را سه شنبه هفته گذشته به فدراسیون ارائه کردند. پنجشنبه برنامه‌های آن‌ها بررسی و سرمربیان تیم‌های ملی انتخاب شدند و اسامی آن‌ها هفته آینده اعلام می‌شود. جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی ۱۴ ساعت طول کشید.

او افزود: به دلیل کم تجربگی بانوان در بازی‌های ساحلی و با توجه به اینکه بانوان کشورمان برای نخستین بار در رقابت‌های ساحلی شرکت می‌کنند، یک مدیر فنی مرد هم انتخاب کردیم تا تجربیات خود را به آن‌ها انتقال بدهد. پیش از این در والیبال و فوتسال بانوان هم از یک مدیر فنی مرد استفاده شده بود.

رئیس کمیته فنی درباره مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با برگزاری مسابقات انتخابی مخالفت کردند، اما مجوز برگزاری اردو‌های تیم ملی به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت، صادر شد.

او ادامه داد: با توجه به ممنوعیت برگزاری بازی‌های انتخابی، تصمیم گرفتیم که عملکرد بازیکنان در سال‌های گذشته را بررسی کنیم و با تصمیم کمیته فنی، ۱۶ نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. پس از برگزاری اردو‌های تدارکاتی ۶ بازیکن برتر به مسابقات اعزام خواهند شد.

شکری در رابطه با برنامه آماده سازی تیم ملی برای مسابقات ساحلی بیان کرد: ۱۰ اردوی تدارکاتی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده که از آبان ماه آغاز می‌شود.

او ادامه داد: به احتمال زیاد ۲ اردوی تدارکاتی ابتدایی در کوهستان برگزار می‌شود. با توجه به شرایط آب و هوایی شهر سانیا چین (محل برگزاری مسابقات)، احتمالا جزیره کیش و شهر بوشهر میزبان اردو‌های تدارکاتی ما هستند.

 

نظر شما