با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

طرح‌های آبرسانی به ۴۵ روستای استان اردبیل افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۱۵۱۰
طرح‌های آبرسانی به ۴۵ روستای استان اردبیل افتتاح شد
هشت پروژه آبرسانی به ۴۵ روستای استان اردبیل روز یکشنبه همزمان با آیین افتتاح آبرسانی به ۴۰۰ روستا در کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برنا،بهروز ندایی روز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های آبرسانی به ۴۵ روستای استان اردبیل  افزود: وزارت نیرو برای تامین آب پایدار در سطح استان تلاش باارزشی را شروع کرده  و بخش قابل توجهی از آن به نتیجه رسیده و مردم در این مراکز جمعیتی از این نعمت بهره مند شده‌اند.

وی همچنین تولید بیش از ۲ برابر میزان مصرف برق استان را از فعالیت‌های چشمگیر وزارت نیرو در استان اردبیل عنوان کرد و گفت:  تلاش می‌شود تا ظرفیت تولید برق به سه برابر میزان مصرف استان ارتقا یابد.

ندایی با بیان اینکه پروژه های متعددی در بخش آب در سفر سال گذشته ریاست جمهوری و وزیر نیرو به استان اردبیل به بهره برداری رسید، افزود: بهره برداری و آبگیری سه سد مهم در استان  از جمله این طرح ها بودند که با تلاش وزارت نیرو در سال‌های اخیر به بار نشستند.

عباس جنگی مرنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز گفت: با پیگیری جدی برای دریافت اعتبارات مالی احداث اغلب طرح‌ها و پروژه های آب در سطح استان سرعت می‌گیرد و بخش قابل توجهی از آن نظیر سد بفراجرد، آبرسانی شرب به خلخال و تصفیه خانه آب شرب خلخال در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

 

نظر شما