نمایشگاه «اقتدار چهلم» در مشهد افتتاح شد؛

اقتدار نیروهای مسلح در شهر

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۱۶۹۷
اقتدار نیروهای مسلح در شهر
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ایران همزمان با ۴۰ سالگی دفاع مقدس در قله افتخار قرار دارد و این در حالی است که دشمنان علاقه نداشتند ۴۰ روزگی جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده روز دوشنبه در آیین سراسری تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که همزمان در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد افزود: امروز نیروهای مسلح در کنار مردم ایران منسجم تر از گذشته به عنوان سرباز ولی امر مسلمین پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند و تا نابودی کامل مستکبران و سقوط کاخهای ظلم در سراسر جهان در این مسیر به پیش خواهند رفت.

وی به آغاز فعالیت ستاد استانی گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس از روز سوم خرداد اشاره کرد و ادامه داد: با تشکیل ۵۰۰ ستاد فرعی در دستگاه های اداری، رسته‌های مختلف نیروهای نظامی استان و نهادهای شهرستانی از سوم خرداد تا به امروز هزار برنامه در این راستا اجرا کرده‌اند و این برنامه‌ها نیز تا ۲۹ اسفند سال ۹۹ به عنوان چهلمین سالگرد این رویداد مهم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: در مراسم امروز که همراه با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان در هزار نقطه برگزار می شود که البته این تجلیلهای استانی طی روزهای دیگر هفته دفاع مقدس هم در استان صورت می گیرد.

یوسفعلی زاده به مشارکت ۴۳ دستگاه اداری و واحدهای نظامی و سازمانهای مردم نهاد دفاع مقدس در برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه بزرگ با بیش از ۴۰۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و محیط پیرامونی  این نمایشگاه از امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه تا هفتم مهرماه برپاست.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید علاقه مندان باز است اما توصیه می شود این بازدید از طریق رسانه های جمعی،  فضای مجازی و سامانه های مجازی نمایشگاه بین المللی انجام شود تا شیوه نامه های بهداشتی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا بهتر رعایت شود.

پس از این سخنان که در حضور همه مسوولان استانی و فرماندهان نظامی مستقر در خراسان رضوی و حدود ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای خراسان رضوی ایراد شد حاضران با سردادن شعار "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" و" حسین، حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست " به سخنرانی رهبر معظم انقلاب که به صورت وبینار ارائه می شد گوش فرا دادند.

 

نظر شما