مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

پیام مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به مناسبت گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۱۷۲۰
پیام مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به مناسبت گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس
"حامدجولائی" مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پی فرارسیدن 31 شهریورماه سالروز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، در پیام مدیرکل ورزش و جوانان کردستان آمده است؛
أُذِنَ لِلَّذِینَ یقتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُواْ وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. (حج: 39)
به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده، رخصت[جهاد] داده شده است؛ چرا که مورد ظلم قرار گرفته اند، و البته خداوند بر پیروزی آنان سخت تواناست.
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های غیور مردانی است که با خون خود و با دستان خالی و تنها با ایمان به معجزه الهی، توکل به ذات باری تعالی، خلوص نیت و اعتقاد به جهاد برای تحقق آرمان های مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تا دندان مُسَلح و برخوردار از تمامی حمایت های رژیم های استکباری از سربلندی و عزت میهن اسلامی دفاع کردند و دست طمع تمامی آنها را به خاک ایران زمین قطع کردند.
چهل سال گذشت و در تمامی این سال ها دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی حتی لحظه ای از توطئه و حیله های خود بر علیه ملت ایران دست نکشیدند، غافل از آنکه امت مسلمان ایران با خون شهدای خود بیعت کرده که در راه عزت، سربلندی، آرامش و امنیت این سرزمین قهرمان پرور لحظه ای هم درنگ به ایمان خود راه نداده و همواره آماده مبارزه و دفاع از کیان و آرمان های مقدس آن هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بار دیگر با خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، آزادگان و تمامی جانبازان سرافراز بیت کرده تا با تلاش در سنگرهای پیشرفت ایران اسلامی در تحقق آرمان های والای آن شهدای سربلند کوشا باشیم. انشاالله. . .
حامدجولائی مدیرکل
ورزش و جوانان کردستان
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز