نشست آغاز بکار دبیرخانه استانی جوانان و گام دوم انقلاب

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۱۷۳۹
نشست آغاز بکار دبیرخانه استانی جوانان و گام دوم انقلاب
نشست آغاز بکار دبیرخانه جوانان و گام دوم انقلاب با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نشست آغاز بکار دبیرخانه جوانان و گام دوم انقلاب با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی فرهنگی استان برگزار شد.

با حضور نهادها و دستگاه‌های متولی فرهنگی استان، نشست آغاز بکار دبیرخانه ملی جوانان و گام دوم انقلاب با محوریت استان آذربایجان‌غربی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در نشست رونمایی از دبیرخانه ملی جوانان و گام دوم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، برای تبیین آینده پیش‌روی کشور و تقویت انقلاب اسلامی تبیین شده و باید برای اجرای هرچه بهتر آن کوشا باشیم.

وی گفت: نیاز است برای تشکیل این دبیرخانه، کمیته‌ها برنامه‌ریزی و فعالیت‌های آنها منجر به خروجی موثری شود.

مسعود احمدی رئیس مجمع جوانان استان هم با اشاره به برنامه‌ریزی تشکیل 7 کمیته در این دبیرخانه، گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه ملی جوانان و گام دوم انقلاب با محوریت پایلوت استانی را تشکیل و بناداریم با رایزنی این دبیرخانه را بصورت ملی اجرایی کنیم.
وی اضافه کرد: موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکید رهبری بر حضور جوانان در تمامی عرصه‌ها به عنوان محور این دبیرخانه خواهدبود.
وی ادامه‌داد: دامنه اجرایی این دبیرخانه به وسعت جمهوری اسلامی ایران و با پشتوانه بیانات رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن جوانان صورت خواهدگرفت.
احمدی افزود: گام دوم انقلاب همه حوزه‌ها اعم از ورزش، هنر و فرهنگ و مباحث اجتماعی پوشش می‌دهد و از جوانان حمایت و پشتیبانی می‌‌شود و این دبیرخانه پس از اعلام موجودیت، به تدریج جلساتی با مسئولان، فرمانده سپاه و امام جمعه برگزار تا به یک هم اندیشی و هم فکری و نقطه تثبیت دست یابیم.

دبیرخانه ملی جوانان و گام ملی انقلاب به همت موسسه رهروان فرهنگ سبحان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، دستگاه‌های متولی فرهنگی استان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان آذربایجان‌غربی تشکیل خواهدشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز