نماینده ولی فقیه در کردستان:

فساد و اختلاس های جامعه ناشی از نبود معنویت است

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۱۷۴۱
فساد و اختلاس های جامعه ناشی از نبود معنویت است
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه معنویت یکی از شاخصه‌های رزمندگان اسلام بود و آن ها اهل نماز اول وقت و مناجات بودند، اضافه کرد: برخی فسادها، تکبرها، اختلاس‌هایی که امروز مشاهده می‌کنیم از نبود معنویت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج: حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان کردستان اظهار داشت: فرماندهان و رزمندگان در دفاع مقدس اختلاف نظرهایی داشتند اما در نهایت مطیع تصمیم گرفته شده بودند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص برای خدا و ادای دین و تکلیف از دیگر شاخصه‌های بارز رزمندگان اسلام بود، یادآور شد: رزمندگان از جان خود گذشتند اما برخی امروز با اینکه مال زیادی دارند اما از کسب مال بیشتر هم نمی‌گذرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس هم در منش و رفتار و هم در زندگی شخصی خود ساده زیست بودند که این باید الگویی برای همه باشد.

وی یادآور شد: معنویت، اخلاص و اطاعت از ولی امر مسلمین سه شاخصه اصلی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برابر متجاوزین بعثی بود.

تجلیل از 2 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان هم در این آیین گفت: ۱۱ ستاد استانی و ۹۷ کمیته تشکیل شده که با ریاست استاندار کردستان برنامه‌های هفته دفاع مقدس را پیگیری کنند.

سردار ذبیح‌الله مالکی اظهار داشت: در استان کردستان از ۲ هزار نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور با حضور رهبر معظم انقلاب و به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل و تکریم می‌شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز