شهردار کرج خبرداد:

کاهش آلایندگی با احداث زیرگذر میدان جمهوری/ پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۱۷۸۲
کاهش آلایندگی با احداث زیرگذر میدان جمهوری/ پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد
شهردار کرج در خصوص اهمیت زیرگذر میدان جمهوری گفت: بررسی های کارشناسی نشان داده که وجود زیرگذر میدان جمهوری بخش قابل توجهی از آلودگی هوا را کاهش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی کمالی زاده اظهار کرد: یکی از معضلات ترافیکی شهر کرج پیرامون ضلع شمال جنوب میدان جمهوری بود که با احداث این زیرگذر باتوجه به کاهش ترافیک میزان آلایندگی نیز کاهش خواهد یافت.

وی در با بیان اینکه در بحث احداث زیرگذر 17 طرح مورد بررسی قرار گرفته است خاطرنشان کرد:  این پروژه از آنجا که میدان جمهوری به لحاظ تجمعات مردمی در مراسم های ملی و مذهبی از موقعیت خاصی برخوردار است برای شهرداری نیز اهمیت خاصی داشت تا بدون کمترین تغییر پروژه احداث شود.

شهردار کرج افزود: موقعیت زیرگذر بگونه ای است که بین دو بوستان مهم شهر قرار دارد و به طبع احداث آن مستلزم جابجایی بخشی از درختان بود اما از آنجا که حفظ محیط زیست همواره در اولویت امور شهرداری است تلاش کردیم تا این طرح با کمترین جابجایی و آسیب به درختان انجام شود.

کمالی زاده ضمن تقدیر از تمام کسانی که بابت حفظ و نگهداری محیط زیست دغدغه و مطالبه دارند گفت: بررسی های زیست محیطی لازم انجام شده و شهروندان اطمینان داشته باشند که خطرخاصی محیط زیست را تهدید نمی کند و اتفاقا احداث زیرگذر به کاهش آلایندگی کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای این طرح عمرانی گفت: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم که این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز