معاون استاندار سمنان:

امروز پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس مقاومت در جنگ اقتصادی است

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۱۷۸۷
امروز پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس مقاومت در جنگ اقتصادی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: امروز عرصه اقتصادی و مباحث معیشتی جبهه دفاع همه جانبه در برابر توطئه ها و تجاوز دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حبیب‌الله خجسته پور، روز دوشنبه در آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سالن همایش های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان گفت: اگر امروز با مشکلاتی در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم و مردم این سرزمین با استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، مطانت به خرح می دهند، ادامه از خودگذشتگی و ایثارگری و ارزشهایی است که در هشت سال دوران دفاع مقدس مشهود و نمایان بود.
وی با بیان اینکه حفط و حراست از ارزش ها همواره مستلزم پرداخت هزینه است، بیان کرد: روزی هزینه حفظ ارزشها در برابر گزند دشمنان، تقدیم جان و از خودگذشتگی و ایستادگی در جبهه های جنگ ابزاری و تسلیحاتی در برابر دشمن بود، اما امروز هزینه ای که در مقابل افراد مخالف افکار و عقاید و ارزشهای خودمان باید بپردازیم، پرداخت هزینه های رفاه و معیشتی و امور اقتصادی است که زندگی مردم را تاثیر قرار داده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی در جنگ ‌اقتصادی با دشمنان نیز با ایستادگی، مقاومت و ایثارگری، با عزت و افتخار همچون گذشته پیروز خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: دشمنان امروز شعار آزادی معیشت و رفاه مردم سر می دهد و بر آن فضاسازی تبلیغاتی می‌کنند، اما در عمل این‌گونه نیست و با تحریم های اقتصادی، معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته است.
خجسته پور اظهار داشت: امروز نیز می طلبد که باز هم ایثارگری و استقامت و مقاومت داشت و با تاسی از ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، این مسیر را تا پیروزی نهایی با قدرت و عزت ادامه داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: امنیت و آسایش امروز کشور، به واسطه تقدیم شهدای عزیز به نظام‌ است باید همواره رهرو راه شهیدان بود و هر روز و ساعت یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

در این آیین با حضور آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان تجلیل و از جشنواره تولیدات رسانه ای فضای مجازی استان سمنان " سرو سرخ" و تولیدات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت رونمایی شد.

 

نظر شما