همزمان با سراسر کشور؛

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در یزد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۱۸۳۳
آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در یزد برگزار شد
همزمان با اولین از هفته دفاع مقدس روز دوشنبه در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسوولان، آیین تجلیل از ۴۰ پیشکسوت آن دوران به نحو مناسب در سالن برق منطقه‌ای مرکز استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  این مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در یزد با پخش همزمان سخنان مقام معظم رهبری به صورت تصویری در سراسر کشور آغاز شد.

در ادامه این برنامه "حجةالاسلام سید محمد کاظم مدرسی" امام جمعه بخش‌مرکزی یزد گفت:  برای برون رفت از مشکلات فرهنگی و اقتصادی و غلبه بر تحریم‌های دشمنان باید مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس در کشور گسترش یابد.

 مدرسی افزود: رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت ایمان و با بصیرت و ولایتمداری بر دشمنان پیروز شدند و امروز هم به این روحیه نیاز مبرم است .

وی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس برای ملت و کشور ما یک سرمایه و گنج بی‌بدیل و عظیمی است که تمامی لحظه‌های آن درس‌آموز و عزت‌بخش است .

در این آیین با لوح سپاس از فداکاری و ایثار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس یزد تجلیل به عمل آمد.

بر اساس آمار موجود پنج میلیون ایرانی در جنگ تحمیلی شرکت کردند که از این تعداد افزون بر ۲۲۰ هزار نفر به شهادت رسیدند. از میان شهدای جنگ تحمیلی، ۱۶ هزار نفر در جریان بمباران مناطق مسکونی به شهادت رسیدند و بقیه در جبهه های نبرد شهید شدند.

 استان یزد ۵۰ هزار رزمنده  و ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز