معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

عدم غافل‌گیری دستگاه‌‌های خدمات‌رسان در مواقع بحرانی

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۱۸۸۳
عدم غافل‌گیری دستگاه‌‌های خدمات‌رسان در مواقع بحرانی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید در مواقع بحرانی غافل‌گیر شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ مهدی رازجویان در جلسه شورای بحران مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: عزیزان بسیاری در ۸ سال جنگ تحمیلی و در دفاع از خاک وطن و مردم به شهادت رسیدند لذا عملکرد مسئولین باید به‌گونه‌ای باشد که رضایت شهدا را در پی‌ داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه در نیمه دوم سال، احتمال وقوع سیل در استان مازندران وجود دارد، اظهار داشت: از تجربیات سیل اسفند ۹۷ و ۹۸ باید برای کاهش وقوع خسارات سیل احتمالی در استان استفاده شود.

رازجویان با بیان اینکه حدود ۹۸ درصد از منازل آسیب دیده سیل‌های اخیر در مازندران احداث، بازسازی و تحویل داده شد، تصریح کرد: لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها می‌تواند باعث کاهش خسارات سیل در مناطق مسکونی گردد.

او ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها با جدی گرفتن هشدارهای سازمان هواشناسی می‌توانند با برنامه‌ریزی بهتری با حوادث بحرانی مقابله کنند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در مواقع بحرانی همکاری تمام دستگاه‌ها با یکدیگر ضروری است، تصریح کرد: کم‌کاری هیچ دستگاهی در مواقع بحرانی پذیرفتنی نیست.

رازجویان با اشاره به وقوع سیل سال گذشته در شهرستان سیمرغ، افزود: مهمترین پروژه آسیب‌دیده در این شهرستان پل برجی‌خیل بود که به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا دو ماه دیگر پل جایگزین به بهره‌برداری خواهد رسید.

او اظهار داشت: وقوع سیل در دو سال اخیر آسیب جدی به بعضی راه‌های روستایی و زیرساخت‌های مازندران رساند که بلافاصله ترمیم و بهسازی آنها در دستور کار قرار گرفت و اقدامات اساسی انجام شد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ جان مردم در روستاهایی که احتمال وقوع رانش در آنجا وجود دارد ، افزود: پیش‌بینی و پیش‌گیری از حادثه می‌تواند تلفات جانی را به حداقل برساند.

رازجویان تاکید کرد: در فصل سرما و یخبندان استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات سازمان راهداری جهت بازگشایی سریع جاده‌ها و راه‌های روستایی ضروری است.

معاون استاندار مازندران بر تسریع عملیات اجرایی دیوارسازی حریم رودخانه‌ها و ترمیم پل‌ها، جهت کاهش خسارات سیل تاکید کرد.

photo_2020-09-21_16-03-17

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز