نماینده ولی فقیه در لرستان :

لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به زبان هنر / هفته دفاع مقدس به ما گوشزد می کند که باید هوشیارانه به وظیفه خود عمل کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۲۰۱۷
لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به زبان هنر  /  هفته دفاع مقدس به ما گوشزد می کند که باید هوشیارانه به وظیفه خود عمل کنیم
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: هفته دفاع مقدس به ما گوشزد می کند که امت حزب الله و ادامه دهندگان راه شهدا باید هوشیارانه به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛حجت الاسلام و المسلمین  شاهرخی طی دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد ضمن تبریک چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس و تقدیر از خانواده های شهدا، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، اسرا و رزمندگان دفاع مقدس ، اظهار کرد: بشر امروزی از جهت فناوری ،علم و تکنولوژی رشد و پیشرفت زیادی را پشت سر گذاشته و در هر لحظه ای که هستیم  توسط بشر انفجار اطلاعات و آگاهی ها اتفاق می افتد.

اوافزود: امروزه رشد همه جانبه زندگی بشر را دگرگون کرده ولی ستمگران ،مفسدان و جهان خواران علم و تکنولوژی را در مسیر زور گویی ، فساد، تبعیض و بی عدالتی به کار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح  کرد: کشور ایران در طول تاریخ فراز و نشیب های زیادی را طی کرده و آسیب های زیادی  از طرف جهان خوارانی که به دنبال تحمیل منافع خود بر کشورهای دیگر هستند دیده است .

او بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی قدرتهای شرق و غرب منافعشان از ایران قطع شده که همین قطع منابع ونفوذ سبب وحدت بین آنها جهت حمایت از صدام جاه طلب برای جنگ علیه ایران شد .‌

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت : در ۸ سال دفاع مقدس لشکر قهرمان ۸۴ و تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و همچنین عشایر غیور استان حضور فعال و پررنگ و پر ثمری در دفاع مقدس داشتند.

او با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس ،خاطر نشان کرد: باید برای اجرایی کردن رهنمودهای امروز مقام معظم رهبری فرمودند هرچقدر زمان می گذرد باید فعالیت ها در باب جنگ و روشنگری ها و آثار ارزشمند دفاع مقدس بیشتر شود چون با گذشت تاریخ خاطرات به فراموشی سپرده می شود چرا که دشمنانی که جنگ را تحمیل را بر ملت ایران تحمیل کردند به دنبال وارونه نشان دادن دستاوردها دفاع مقدس هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به زبان هنر باید حوزه هنری لرستان پای کار بیاید خاطر نشان کرد: برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حوزه هنری و صداو سیما برای ترویج پیام های شهدا و دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده پای کار بیایند.

او با بیان اینکه دشمنان در ایران به دنبال براندازی، تجزیه و اشغال کشور ایران است،یادآورشد: دشمنان آرمان تجزیه ایران اسلامی را در سر داشتند که در هشت سال دفاع مقدس با رزم و جانفشانی دلاورمردان ایران به اهدافشان نرسیدید وامروز از طریق جنگ نرم وارد عمل شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  عنوان کرد: در جنگ تحمیلی، ایران از لحاظ سیاسی و و دیپلماتیک با حفظ تمامیت ارضی کشور و از نظر دفاعی و هم از نظرتربیت، جوانان مومن ،معنویت گرا ،پای کار ،انقلابی و اخلاق مدار  پیروز شد .

نماینده ولی فقیه در لرستان  خاطر نشان  کرد:در جنگ تحمیلی نشان داده شدکه از جهت سیاسی، دیپلماتیک، دفاعی، امنیتی ، تربیتی و فرهنگی پیروز شده ایم ولی در پیروزی اقتصادی بر دشمنان هنوز در بین راه هستیم در همین راستا علاوه بر حفظ دستاوردهای فرهنگی  در جنگ اقتصادی باید  همه پای کار بیایند ، پیشکسوتان جهاد ایثار امروز همانند دفاع مقدس لازم است برای ارتقاء فرهنگی و توسعه اقتصادی میهن اسلامی حضور داشته باشند.

اوبیان کرد: اینکه امروزه شاهد حضور سپاه پاسداران و بسیج در قالب قرارگاه پیشرفت و همچنین ارتش و نیروی انتظامی هستیم حاکی از این است که هنوز در مسیر هستیم ولی مدیران باید این عرصه را باز کنند که  همه مردم پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: راه شهیدان مبارزه با تبعیض، بی عدالتی و مقابله با هرگونه فساد  است و این مبارزه با فساد و بی عدالتی تمام شدنی نیست و امروز مورد نیاز جامعه است که بر همین اساس جوانان مومن و انقلابی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را در همه زمینه های فرهنگی و اقتصادی پیگیری کنند و هر جا بی عدالتی ، تبعیض و فسادی  مشاهده کردند وظیفه دارند این اقدامات را از طریق مجاری قانونی و مطالبه ای مبتنی بر اخلاق و به دور از هرگونه پرخاشگری پیگیری کنند  چرا که تبعیض و بی عدالتی سبب فاصله مردم از نظام و مخدوش شدن دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس می شود.

او تاکید کرد: اگر امت حزب الله و ادامه دهندگان صراط مستقیم الهی به وظیفه خود با تمام وجود عمل می کردند امروز شاهد این عقب ماندگی ها در سطح کلان و به خصوص در استان لرستان نبودیم و معلوم می شود در جاهایی به وظیفه خود عمل نکرده ایم که بر همین اساس هفته دفاع مقدس به ما گوشزد می کند که امت حزب الله و ادامه دهندگان راه شهدا باید هوشیارانه به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: قانون مداری،رعایت عدل و انصاف،جلوگیری از اسراف و ریخت و پاش ها،شایسته سالاری ،فاصله گرفتن از قوم و قبیله گرایی در منصب های دولتی از جمله مواردی است که همه باید در هفته دفاع مقدس و در سال های عمر نظام اسلامی در نظر بگیریم.

 

نظر شما