محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم ( ص ) توسط هنرمند لرستانی

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۰
محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم ( ص ) توسط هنرمند لرستانی
از اثر هنرمند خوشنویس خرم آبادی " ستار ولی نژاد " در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام ( ص ) رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، همزمان با آیین افتتاحیه " نمایشگاه ۴۰ سال اقتدار " که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در خرم آباد برگزار شد، در مراسمی با حضور محمود ثمینی؛ معاون استاندار لرستان، احمدحسین فتایی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین فرهنگی و هنری و مسئولین ستادی اداره کل از تابلوی نفیس خوشنویسی اثر " ستار ولی نژاد " خوشنویس جوان لرستانی رونمایی شد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت:هنرمندان لرستانی همواره در قالب آثار خود ارادت خویش به اهل بیت و ائمه معصومین ( ع ) را بخوبی به تصویر کشیده اند.

احمد حسین فتایی  افزود: غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه " ۴۰  سال اقتدار " در طی هفته دفاع مقدس میزبان چندین رویداد فرهنگی و هنری خواهد بود و این رونمایی در همین راستا صورت گرفت.

او گفت: این اثر به خط ثلث جلی و در ابعاد ۶۰ در ۴۰ تحریر و به آیه چهل و هشت سوره فتح مزین گردیده که در آن به ویژگی های و خصوصیات رسول اکرم حضرت محمد ( ص ) و یاران ایشان اشاره دارد.

 گفتنی است " ستار ولی نژاد " هنرمند خوشنویس خرم آبادی و دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر به عنوان جوان ترین خوشنویس فوق ممتاز استان تا کنون در بیش از ۶۰ جشنواره و رویداد ملی و هنری در حوزه خوشنویسی حائز رتبه گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز