سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

بیش از۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۲۱۹۸
بیش از۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‌شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری بیش از 10۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی ، ورزشی با شعار (ما قوی هستیم) به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.
وی افزود: با تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش کردیم برنامه های متنوع و تاثیرگذار فرهنگی برای جامعه ورزش و جوانان استان در طول این هفته در نظر بگیریم، که برگزاری 100 برنامه متنوع وشاخص با محوریت جامعه ورزش و جوانان در ستاد استانی جمع بندی شد.
مصطفی مرادی اظهار داشت: انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسب با شان و جایگاه دفاع مقدس،برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانوده های شهدای دفاع مقدس و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران اداره کل از جمله مهمترین برنامه‌های بزرگداشت هفته یاد شده در استان سمنان است.
وی گفت: این برنامه ها با همراهی و مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران استان، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیات ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان برگزار خواهد شد.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز