معاون استاندار سمنان:

پرونده ۱۹ واحد تولیدی استان سمنان در کمیسیون محیط زیست بررسی شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۲۲۰۷
پرونده ۱۹ واحد تولیدی استان سمنان در کمیسیون محیط زیست بررسی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه پرونده ۱۹ واحد تولیدی در کمیسیون محیط زیست بررسی شد، گفت: واحدهای حامی محیط زیست تشویق می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی رضا شریفی نژاد صبح سه شنبه در نشست کمیسیون ماده ۱۱ ویژه تصمیم‌گیری برای واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه محیط زیست به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پرونده ۱۹ واحد تولیدی سمنان در این نشست بررسی شد، بیان کرد: واحدهای تولیدی که آلایندگی ندارند مجوز دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان باشد، افزود: اجرای ضوابط زیست محیطی نباید منجر به کاهش افول توسعه اقتصادی در استان شود بلکه با رویه‌های اصولی باید صنعتگران را به اجرای قوانین تشویق کرد.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: به دلیل فشارهای خارجی واحدهای تولیدی استان با مشکلات زیادی مواجه هستند اما این امر نباید منجر به بی‌توجهی به مسائل قانونی و زیست محیطی شود.

شریفی نژاد با اشاره به ضرورت رعایت الزامات محیط زیستی در بحث تولید و صنعت، تاکید کرد:: یکی از اولویت‌های مهم دولت توجه به مسائل زیست محیطی است و دیدگاه‌های کارشناسی در اجرای طرح‌های مختلف باید در استان لحاظ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز