استاندار سمنان:

دفاع مقدس جلوه‌ای از افتخار و اقتدار ملی است

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۲۲۱۰
دفاع مقدس جلوه‌ای از افتخار و اقتدار ملی است
استاندار سمنان با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ملت شجاع ایران، جلوه ای گویا از افتخار و اقتدار ملتی است که با استقامت، پایداری و بیداری دلیرمردان و شیر زنانش در برابر تجاوز ناجوانمردانه و نابخردانه ارتش بعث عراق، دنیا را متحیّر و متعجب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ در پیام علیرضا آشناگر آمده است: هفته دفاع مقدس جلوه ای از قدرت ایمان و پیروزی حق در کارزار مبارزه با قدرت‌های مادی و استکبار جهانی است که با صبر، ایمان و توکل بر خداوند سبحان، همراه با عزم و اراده پولادین و روحیه شهادت طلبی رزمندگان غیور این سرزمین حاصل شد. 

در ادامه پیام استاندار سمنان آمده است: هشت سال جنگ تحمیلی تمامی معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک دنیا را بر هم زد. 

وی در ادامه بیان داشت: بی تردید روحیه مقاومت و ایثارگری در جامعه، سرمایه‌ای فنا ناپذیر به شمارمی‌آید که انقلاب اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات ناشی از سناریوهای جبهه معاندان، ازجمله «تحریم»، «تهدید» و «توطئه‌های تروریستی» مصون می‌دارد و بی شک بازخوانی این ارزش ها به‌عنوان‌ نیاز همیشگی جامعه ایران، به ویژه نسل جوان می تواند نقش موثری در تداوم راه پر فروغ شهیدان و حماسه سازان انقلاب اسلامی ایفا کند.

آشناگر در ادامه پیام خود عنوان کرد: فرا رسیدن چهلمین سالیاد هفته غرور آفرین دفاع مقدس را به پیشگاه زعیم عالیقدر جهان اسلام و فرمانده کل قوا ، حضرت آیت الله خامنه ای و به دولتمردان تدبیر و امید و نیز پیشکسوتان هشت سال حماسه و ایثار و تمامی نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی و آحاد ملت غیور ایران و شیرمردان و شیر زنان بسیجی این سرزمین و به‌ویژه استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

استاندار سمنان اظهار داشت: امیدوارم با بهره مندی از این فرصت بسیار مغتنم با اجرای برنامه های ویژه و تأثیرگذار جهت اقناع نسل جدید و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس ، روحیه مقاومت ، همدلی و وحدت همه آحاد جامعه را بیش از پیش فراهم آورده و در دوران کنونی و شیوع ویروس کرونا نیز همچون آن دوران پر فروغ با همدلی ، همراهی و همکاری با مدافعان سلامت در این برهه ی حساس نیز موفق و سربلند باشید .

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز شد و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز