فاطمه صادقی فوتبالیست کردستانی، سرمربی تیم وچان شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۲۲۴۲
فاطمه صادقی فوتبالیست کردستانی، سرمربی تیم وچان شد
مدیرعامل باشگاه وچان کردستان گفت: بر اساس قرارداد جدید، فاطمه صادقی از فوتبالیست‌های بومی استان و کاپیتان سابق این تیم، بعنوان سرمربی هدایت وچان را در دست گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاظم مفاخری مدیر عامل تیم وچان اظهار داشت:  اولین تجربه این بازیکن کارکشته است که ۱۴ سال در استان‌های مختلف توپ زده و سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان را دارد، دارای مدرک مربیگری درجه B و دانشجوی دکترای تربیت بدنی و مدرس دانشگاه است.

وی با بیان اینکه صادقی در فصل قبل به عنوان کاپیتان و کمک مربی در خدمت تیم بود، افزود: وی از بین سه گزینه بومی مطرح، به عنوان سرمربی جدید وچان انتخاب شده است.

مدیرعامل باشگاه وچان کردستان با اشاره به تعویق تمرینات این تیم به دلیل تصمیم فدراسیون و ستاد مقابله با کرونا، اضافه کرد: قرار بود از امروز تمرینات تیم زیر نظر سرمربی جدید آغاز شود که با توجه به شرایط کرونایی، به تعویق افتاد.

مفاخری افزود: در حال حاضر تمرینات بصورت انفرادی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود تا تیم آمادگی لازم را برای شروع پرقدرت بازیهای لیگ فصل آینده داشته باشد.

وی با اشاره به حفظ ترکیب قبلی تیم برای رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر یادآور شد: در این فصل سه بازیکن مطرح از تیم‌های دیگر را به ترکیب خود اضافه کردیم که شامل زهرا قنبری و مونا حمدی از شهرداری بم و پریسا گراوندی از سپاهان است.

در ترکیب تیم ۱۸ نفره وچان اکنون ۹ ملی پوش حضور دارند و به گفته مدیرعامل باشگاه به غیر از قهرمانی در دوره جدید لیگ برتر این تیم به هیچ عنوان دیگری بسنده نخواهد کرد.

این تیم فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر بانوان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز