در نمایشگاه چهلیمن سالگرد دفاع مقدس استان؛

برپایی غرفه دستاوردهای اداره ورزش و جوانان کردستان در نمایشگاه دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۲۲۵۶
غرفه دستاوردهای دستگاه ورزش و جوانان کردستان در نمایشگاه دستاوردهای استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس رزمندگان جمهوری اسلامی با حضور مسئولین دولتی و لشکری در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، نمایشگاه دستاوردهای استانی چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عصر روز دوشنبه 31 شهریورماه همزمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان دولتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در کنار یادمان شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در سنندج آغاز شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در گفت‌؛ مردم استان می‌توانند از امروز به مدت یک هفته و با شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی از آثار این نمایشگا بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس سربازان اسلام در جبهه های حق علیه باطل در قالب 50 غرفه در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان برپا شده است و تا ششم مهرماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همت اداره امور فرهنگی و با همکاری بسیج ورزشکاران استان غرفه دستاوردهای جامعه ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان را جهت معرفی خدمات و فعالیت های چندین ساله این دو حوزه و بازدید علاقمندان برپا کرده است.

 گفتنی است؛ بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است و رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان و مسئول بسیج ورزشکاران استان با استقبال از حضور بازدیدکنندگان از نمایشگاه از ورزشکاران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان کردستان خواستند تا با مراجعه و بازدید از آن از غرفه دستاوردهای دستگاه ورزش و جوانان کردستان دیدن کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز