در حاشیه نشست با مشاور بیمارستان مطرح شد

روند اجرای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده پیگیری می شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۲۲۵۸
روند اجرای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده پیگیری می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: روند اجرای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده پیگیری می شود.

به گزارش برنا، فرزاد قلندری در حاشیه  نشست با مشاور طرح بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده افزود:  با هماهنگی به عمل آمده مقرر شده تا پیمانکار و شرکت مشاور ، برنامه زمانبندی عملیاتی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده  را ارائه  و با کنترل و نظارت اداره کل راه و شهرسازی روند اجرای پروژه طبق برنامه به پیش رود.

وی از بررسی مسائل و مشکلات موجود در اجرای روند اجرای این بیمارستان در جلسه امروز خبر داد و گفت: مطالعات تکمیلی خاک شناسی و نواقص موجود با هماهنگی مهندسین مشاور و مجری طرح رفع شده و مقرر شد تا پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

 قلندری اظهار داشت: با توجه به نیاز شدید استان به افزایش تخت های بستری، مصمم هستیم تا زیرساخت های لازم را فراهم نموده و با تسریع در احداث دو بیمارستان جدید ، این نیاز مردم استان را در مناسب ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

 معاون استاندار اردبیل افزود:با اینکه برای تکمیل طرح های عمرانی در کمترین مدت ممکن برنامه ریزی شده ، اما قیمت تمام شده و کیفیت هم باید در اولویت اقدامات مد نظر باشد.

 وی افزود: همه مجریان طرح های عمرانی مکلف هستند تا ضمن شتاب دادن به امور اجرایی، نهایت دقت را در ارتقاء کیفی پروژه ها بکار گیرند.

 

نظر شما