امام جمعه ابرکوه:

دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ایران است

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۲۳۰۰
دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ایران است
امام جمعه ابرکوه هشت سال دفاع مقدس را نماد وحدت مردم و مسوولان ذکر کرد و گفت: برپایه ولایت پذیری مردم زمینه پیشرفت ، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجة الاسلام سید ابراهیم حسینی"امام جمعه ابرکوه روز سه شنبه در دومین روز هفته دفاع مقدس در حاشیه نواختن زنگ مقاومت در مدرسه شاهد دخترانه ابرکوه گفت: دفاع مقدس دوران طلایی بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف و دستاوردهای انقلاب بود که با برگزاری مطلوب برنامه های جذاب ، باید امروز بیش از گذشته نسل جوان را با عظمت آن آشنا کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) ، شهدا و ایثارگران ، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است که تاریخ انقلاب ، خاطره شهیدان، جانبازان و آزادگان ، درس‌های شجاعت، استقامت و فداکاری رزمندگان اسلام بیشتر برای نسل جوان تبیین شود.

وی ادامه داد: ناکامی دشمن و استکبار جهانی تا به امروز مرهون خون پاک شهیدان است و امروز نسل جوان جامعه در عرصه‌های تحصیل و دانش، سنگربانان جبهه ایمان هستند.

حسینی با بیان اینکه حضور جوانان ، نوجوانان و سنگرداران علم و معرفت نقش تاثیرگذاری در شکست توطئه های دشمنان دارند ، تاکید کرد : مبارزه مردم با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن سبب شد تا دفاع آنها از ارزش‌های انقلاب دوچندان شود.

امام جمعه ابرکوه با تاکید براینکه رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس حماسه های ماندگاری در تاریخ جهان اسلام آفریدند، خاطرنشان کرد: علم‌آموزی و کسب  آگاهی از دانش یکی از راه‌های توسعه است و دانش‌آموزان با تکیه بر خداوند در این زمینه تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز