پایان رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور درکرج؛

قهرمانی به قایقرانان چهارمحال و بختیاری رسید/ میزبان سوم شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۲۶۹۵
قهرمانی به قایقرانان چهارمحال و بختیاری رسید/ میزبان سوم شد
در پایان مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی اسلالوم آقایان در البرز نفرات وتیم های برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی اسلالوم آقایان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهید سرافراز جمشید موسی‌زاده به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد وعصر روز سه شنبه به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها قایقرانان استان‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، فارس، گیلان، تهران، اردبیل، کردستان، خوزستان، مازندران و اصفهان در دو بخش کایاک‌اسلالوم و کانواسلالوم با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها در ماده کانواسلالوم محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، مهدی کریمی از گیلان و حسین حاتمی از البرز مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در ماده کایاک‌اسلالوم نیز ماهان ادریسی از مازندران اول، مرصاد واحدی از تهران دوم و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری سوم شدند.

در رده‌بندی تیمی نیز چهارمحال و بختیاری با ٢١ امتیاز قهرمان شد، تهران با ١٨ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و البرز با ١٧ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

گفتنی است در خلال برگزاری مراسم اهداء جوایز ومدال نفرات تیم های برتر در بخشی ویژه از خانواده شهید سرافراز جمشید موسی‌زاده با حضور برادر آن شهید تقدیر به عمل آمد.

مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور آقایان و بانوان با حضور 12 استان کشور طی روزهای 31 شهریور و اول مهرماه به میزبانی رودخانه کرج برگزار شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه