فرماندار مهریز:

هزینه تمام شده ساخت مسکن کاهش یابد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۲۹۴۱
هزینه تمام شده ساخت مسکن کاهش یابد
فرماندار مهریز گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن از جمله اقدامات دولت برای خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه و افراد متوسط و کم‌ درآمد است که با توجه به وضعیت اقتصادی باید طوری عمل کرد تا هزینه تمام شده ساخت به حداقل ممکن کاهش یابد.

به  گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح ملی مسکن شهرستان افزود: اگر به درستی با نظارت دقیق و کار علمی برای ساخت منزل  اقدام شود از برخی هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت با رعایت استانداردهای لازم جزو اهداف مهم دولت است و تاکنون در شهرستان اقدام‌های خوبی با همکاری برخی دستگاه‌ها و پیگیری و همراهی مردم و خیران اقدام‌های موثری برداشته شده است .

این مسوول با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم به خصوص جوانان تامین مسکن است اظهار کرد: بخش خصوصی و خیران باید در کنار اقدام دولت برای ساخت واحدهای فنی و مناسب در شهر و حتی مناطق روستایی اقدام کنند.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: با حل مشکل مسکن جوانان و زمینه ازدواج و فراهم کردن شغل جلو بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های  اجتماعی گرفته می‌شود و این موضوع چون اهمیت دارد به همکاری و پیگیری همه نیاز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز