فرمانده سپاه یزد:

زنده نگه داشتن یاد شهیدان موجب بقای نظام است

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۲۹۴۸
زنده نگه داشتن یاد شهیدان موجب بقای نظام است
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک رسالت دینی، ملی و انقلابی و موجب بقای نظام انقلابی است .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سرتیپ رضا پورشمسی" فرمانده سپاه الغدیر یزد سه‌شنبه شب در دیدار با خانواده پاسدار شهید سعید عطابخش با گرامیداشت خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: راه برون‌رفت از مشکلات فرهنگی و تحریم و تهدیدهای استکبار در گرو شناخت و پیروی از راه شهیدان و اطاعت از مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان برای شکست دادن نظام از هیچ تلاشی در بخش‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دریغ نکرده و ادامه دارد یادآور شد: باید با فرهنگ شهادت و مدیریت انقلابی و جهادی سد راه اهداف دشمن شویم.

وی اظهار کرد: تبیین وصایای شهیدان و الگوگیری از اهداف و ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی آنها مسیر مردم و مسوولان را در مواجه با مسائل و مشکلات و حرکت در تداوم راه نظام مشخص می‌کند.

در این دیدار که مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و جمعی از مسوولان حضور داشتند خانواده شهید به ذکر خاطرات و خصوصیات فرزند خود پرداختند و خدمت به مردم و ترویج فرهنگ شهادت را خواستار شدند.

شهید عطابخش در سال ۱۳۶۷ در جنوب کشور در درگیری با دشمن بعثی به فوز عظیم شهادت نایل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز