با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد:

رالی تور خودروهای مسافرتی از "نیاوران تا سمنان" در هفته گردشگری

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۳۰۷۱
رالی تور خودروهای مسافرتی از نیاوران تا سمنان در هفته گردشگری
مهدی جمال 2 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این رالی با حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، جمعه چهارم مهر ۱۳۹۹ از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مقصد سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان پس از عبور از شریف‌آباد، پاکدشت، ایوانکی، سرخه و گرمسار به شهرستان سمنان می‌رسند و در مسیر از جاذبه‌هایی از جمله کاروانسرای تاریخی لاسجرد سرخه، کاروانسرای ده‌نمک و میدان ارگ و بافت تاریخی سمنان بازدید می‌کنند.

 

جمال،با بیان اینکه این رالی به مناسبت گرامیداشت روز و هفته گردشگری، برگزار می شود اضافه کرد: نمایش وسیله‌های نقلیه مسافرتی به‌عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای مسئولانه و محدود و...از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رالی تور است.

 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به خطر شیوع ویروس عالمگیر کرونا، تاکید کرد: در برگزاری این رالی، تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز