آزمون وکالت قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۶:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۳۷۹۲
آزمون وکالت قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی برگزار شد
آزمون وکالت سال ۹۹ مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه روز جمعه چهارم مهرماه همزمان با سایر استان ها، در استان آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، این آزمون در محل دانشگاه نازلو ارومیه و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار و هیاتی از سوی مرکز وکلای قوه قضائیه استان نیز به روند برگزاری آن نظارت داشتند.

رئیس هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان آذربایجان غربی در مصاحبه با روابط عمومی این مرکز گفت: تعداد ۳۳۰۴ نفر فارغ التحصیل رشته حقوق و فقه در این آزمون شرکت کردند که تعداد ۲۰۰۶ آنان را آقایان و تعداد ۱۲۹۸ نفر را نیز خانم ها تشکیل می دهند.

 صمد عالی اضافه کرد: بعد از قبولی شرکت کنندگان در مصاحبه شفاهی، تشکیل پرونده شده و کارآموزی وکالت ایشان طبق مقررات آغاز و بعد از ۱۸ ماه کاراموزی و طی دوره های علمی و عملی و اخذ نمرات قبولی در ازمون های کتبی و شفاهی اختبار، پروانه وکالت پایه یک دادگستری برای ایشان صادر خواهد شد.

 وی خاطرنشان ساخت: آزمون وکالت سال ۹۹ قرار بود مانند سال گذشته در زمستان برگزار شود، ولی به جهت مشکلات ناشی از ویروس کرونا و احتمال شدت یافتن این بیماری در پاییز و زمستان امسال، مرکز تصمیم گرفت آزمون را زودتر برگزار کند تا داوطلبان امکان حضور در این آزمون را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز