مدیرکل ثبت احوال البرز:

بیش از دو میلیون البرزی کارت ملی هوشمند گرفته اند/ استان البرز رتبه نخست کشور در صدور کارت ملی

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۳۹۶۲
بیش از دو میلیون البرزی کارت ملی هوشمند گرفته اند/ استان البرز رتبه نخست کشور در صدور کارت ملی
مدیرکل ثبت احوال البرز با بیان اینکه تاکنون 97 درصد از مردم استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند گفت: از ابتدای اجرای طرح هوشمند سازی کارت ملی تاکنون ۲ میلیون و ۹۰ هزارو ۹۷۰ کارت هوشمند برای متقاضیان استان البرز صادرشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد علی رفیع پور اظهار کرد: حدود سه درصد از مردم این استان فاقد کارت هوشمند ملی هستند که باید هرچه سریع تر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استان البرز رتبه نخست کشور در زمینه صدور  کارت ملی هوشمند را به خود اختصاص داده است گفت:  متقاضیان کارت  هوشمند ملی می توانند به صورت اینترنتی پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس از اخذ نوبت در مهلت مقرر به دفاتر صدور کارت ملی هوشمند مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان البرز گفت:  کارت ملی هوشمند به عنوان مقدمه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی، می تواند موجب توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه های دولت، مردم و بنگاه ها شود.

رفیع پور افزود: باتوجه به سیاست های عمومی مبنی بردولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدورکارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مرجع امور هویتی کشور، در نظر دارد تا طی یک طرح برنامه ریزی شده، کارت های ملی هوشمند را جایگزین کارت های ملی فعلی کند.

این مسئول تاکید کرد: کارت ملی هوشمند به عنوان مقدمه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی، می تواند موجب توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه های دولت، مردم و بنگاه ها شود.

رفیع پور افزود: با پیاده سازی طرح کارت هوشمند ملی، این امکان فراهم می شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شود.

 

نظر شما