رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کرج:

کرونا بیش از ۲۰۰ واحد صنفی را تعطیل کرد/ اغذیه فروشی های سلف سرویس پلمپ می شوند

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۴۰۱۴
کرونا بیش از ۲۰۰ واحد صنفی را تعطیل کرد/ اغذیه فروشی های سلف سرویس پلمپ می شوند
رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کرج ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت این صنف گفت: از اسفند ماه سال گذشته و ورود بیماری کرونا تاکنون بیش از 200 واحد صنفی جواز خود را باطل و مغازه های شان را تعطیل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ابوالفضل دهقان دره شیری اظهار کرد: ویروس کرونا تمامی مشاغل را تحت شعاع خود قرار داد و متأسفانه صنف اغذیه فروشی هم آسیب زیادی را از این بیماری دریافت کرد.

وی با بیان اینکه فروش و میزان فعالیت واحدهای صنفی تا 70 درصد کاهش یافته است خاطرنشان کرد: همزمان با موج اول کرونا مشاغل تعطیل شد، پس از آن نیز با ورود ماه مبارک رمضان صنف اغذیه فروشی همچنان تعطیل بود و در حال حاضر مردم هم از مراجعه به این واحدها اطمینان خاطر ندارند.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کرج تصریح کرد: به مردم حق می دهیم که نگران باشند اما تا اینلحظه در دنیا هیچ بحثی در خصوص ارتباط کرونا و مواد غذایی و نقش آن در انتقال بیماری به اثبات نرسیده است.

دهقان دره شیری با بیان اینکه نظارت شدیدی بر صنف اغذیه فروشی در حال انجام است تأکید کرد: تمامی شیوه نامه های بهداشتی باید رعایت شود و واحدهای ارائه دهنده سلف سرویس پلمپ می شوند.

وی ضمن گلایه از صاحبان املاک گفت: به جرأت می توان گفت بیش از 90 درصد صاحبان املاک در بحران اخیر تعاملی با مستأجران خود برقرار نکرده اند و اغلب واحدهای صنفی بدلیل ناتوانی در پرداخت کرایه ناچار به تعطیلی شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز