امام جمعه بافق:

جوانان با پیروی از راه شهیدان مانع نفوذ دشمن شوند

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۴۱۳۴
جوانان با پیروی از راه شهیدان مانع نفوذ دشمن شوند
امام جمعه بافق گفت: مردم به ویژه نسل جوان جامعه باید با پیروی از راه شهیدان و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری جلوی نفوذ دشمن را بگیرند و توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجة الاسلام سیدجواد سلیمانی" روز شنبه در جمع تعدادی از جوانان عضو هیات‌های مذهبی شهرستان با اشاره به شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه سال ۱۳۶۰ خورشیدی با تاکید بر هوشیاری در برابر دسیسه‌های دشمنان  افزود: تا زمانی که در شهادت در جامعه باز است و جوانان غیور ،همانند دفاع مقدس گوش به فرمان ولی فقیه هستند و شهادت را افتخار و رمز پیروزی برای خود می‌دانند ،راه نفوذی برای دشمن باقی نمی ماند و نقشه آنها نقش برآب می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمنان هرگز در برابر اسلام آرام ننشسته اند و با جریان‌های سخت همانند شهادت چهره‌های محبوب، انقلابی و اسلامی و ایجاد گروهک‌های تروریستی می‌خواهند جلوی گسترش آن را در جهان بگیرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق در ادامه با بیان اینکه  اسلام هراسی که از سوی دشمنان در دنیا به راه افتاده ، به  دلیل قدرت اسلام است، بیان کرد: همه قدرت‌های جهانی از این دین الهی واهمه دارند و اسلام ناب آن چنان گسترش یافته است که بسیاری از پیروان ادیان دیگر، با مطالعه ، اسلام را برگزیده اند.

سلیمانی با اشاره به اینکه با وجود حمایت‌های همه جانبه قدرت‌ها استکباری در هشت سال جنگ تحمیلی از رژیم بعث عراق ،حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درنیامد، اضافه کرد: ملت ایران با شجاعت و ایمان به خدا و توکل بی‌نظیر رهبر کبیر انقلاب، توانست در مقابل آمریکا و اروپا و اتحاد جماهیر شورویِ وقت ، در برابر امپراتوری شرق و غرب بایستد و بعد از هشت سال همه آنها را وادار کند که به پیروزی ملت ایران و به شکست خودشان اعتراف کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بافق با بیان اینکه برای ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه‌های گاه و بی گاه آنها برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی باید تفکر ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود،گفت: کشور ایران برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در نسل جوان نیاز دارد.

امام جمعه شهر بافق اضافه کرد: باید نسل جدید و آیندگان را با رخدادهایی مثل فتح خرمشهر و شکست حصر آبادان آشنا کرد، تا در آینده و در مقاطع سرنوشت ساز با الگوبرداری از رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی در برابر دشمنان حراست کنند.

نظر شما
پرونده ویژه