فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:

کشف ۸۴ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۴۲۴۷
کشف ۸۴ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس این استان با پلیس استان سیستان و بلوچیستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سردار عبدالله حسنی روز شنبه به رسانه ها ابراز داشت: در پی اقدام اطلاعاتی چند ماهه ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، خبر جابه جایی محموله ای از مواد مخدر برای پلیس محرز شد.

 وی افزود: ماموران انتظامی در ادامه تحقیقات و بررسی های تخصصی خود دریافتند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را با استفاده از ۲ دستگاه خودرو از منطقه مرزی استان سیستان و بلوچستان به پایتخت کشور منتقل کنند.

 حسنی به انجام هماهنگی های لازم و مشترک با مسئولان انتظامی در استان هدف اشاره کرد و گفت: گروه های عملیاتی پلیس، محورهای مواصلاتی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچیستان را تحت نظر خود در آوردند.

 وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و هدایت لحظه به لحظه این عملیات توسط ماموران پلیس سمنان گفت: در شامگاه گذشته یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور مواصلاتی شهرستان خاش متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در بازدید های صورت گرفته پلیس، ۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین از وسائل نقلیه مذکور کشف و ۲ خودرو برابر قانون توقیف شد.

این مقام انتظامی اشاره به تعداد افراد دستگیر شده نکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز