اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت نزدیک به ۲۲۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۴۲۹۷
اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت نزدیک به ۲۲۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۲۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک ۲۲۸ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور های مواصلاتی استان در نیمه نخست سال جاری گفت : از این مقدار بالغ بر ۱۰۲ کیلومتر مربوط به عملیات لکه گیری و نزدیک به ۱۲۶ کیلومتر هم متعلق به عملیات روکش آسفالت بوده است.

 وی ادامه داد : جمع کل تناژ آسفالت مصرفی در شش ماهه اول سال جاری برای لکه گیری و روکش آسفالت محور های مواصلاتی استان نزدیک به ۲۱۵ هزار تن بوده که این حجم در راههای بزرگراه ، اصلی ، فرعی و روستایی مصرف گردیده است.

شکری افزود: بیشترین عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور های فرعی به طول نزدیک به ۱۰۲ کیلومتر انجام گرفته و همچنین نزدیک به ۴۴ کیلومتر از راههای روستایی ، بالغ بر ۲۹ کیلومتر از راههای اصلی و ۱۳ کیلومتر از بزرگراه ها در این مدت لکه گیری و روکش آسفالت شده اند.

 این مقام مسئول گفت : در محور نقده - پیرانشهر بطول یک کیلومتر عملیات روکش آسفالت، در محور ارومیه - اشنویه بطول بالغ بر ۴ کیلومتر روکش آسفالت ، در محور روستایی ارومیه - نازلو - لک پر - چونقرالو مجموعا بطول ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۶ کیلومتر لکه گیری ، در محور خوی - ایواوغلی بطول ۵ کیلومتر روکش آسفالت ، در محور میاندوآب - سرچم بطول ۱۱ کیلومتر لکه گیری و در محور پلدشت - مرگنلر بطول ۴ کیلومتر روکش آسفالت انجام گرفته است.

 شکری در پایان ابراز امیدواری کرد در ادامه سال جاری و تا پایان سال با همت راهداران و تخصیص اعتبارات کافی شاهد رشد بیشتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان و در نتیجه ایمن سازی آنها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز