فدراسیون با پویش آماده باش به خوبی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۴۶۴۴
فدراسیون با پویش آماده باش به خوبی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد
مسئول روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: فدراسیون با استفاده از ظرفیت همگانی تحت عنوان پویش آماده باش به توسعه ورزش همگانی در بین مردم با وجود شیوع ویروس کرونا کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا خندانی مقدم در خصوص اجرای پویش آماده باش، اظهار کرد: با ابلاغ طرح برگزاری پویش آماده باش به استان‌ها از سوی فدراسیون موج خوبی در جهت توسعه ورزش همگانی در فضای مجازی آغاز شد، در همین راستا در استان خراسان رضوی هم با حمایت و نگاه مثبت ریاست هیات ورزش‌های همگانی اقدامات با خوبی برنانه ریزی و اجرایی شد.

وی افزود: با وجود محدودیت‌های که ویروس کرونا برای فعالیت‌های ورزشی و برنامه‌های همگانی ایجاد کرده پویش آماده باش فرصتی شد تا دوباره شاهد ایجاد شور و نشاط و جان گرفتن ورزش به خصوص ورزش همگانی باشیم. در همین راستا با آغاز فعالیت هیات استان در قالب این پویش هیات‌های شهرستان‌ها و کمیته‌ها همگاری و تعامل خوبی در جهت برگزاری برنامه‌ها و انتشار آن در فضای مجازی داشتند.

خندانی مقدم خاطرنشان کرد:  210 ویدیو آموزشی، 91 برنامه لایو اینستاگرامی آموزشی و مسابقات، 52 موشن آموزشی و 272 اینفوگرافی از سوی هیات استان، کمیته‌ها و هیات‌های شهرستان در طول برگزاری پویش آماده باش در فضای مجازی انشتار یافت که با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به ورزش همگانی مواجه شد.

مسئول روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی تصریح کرد: هچنین 327 پوستر آموزشی، 122 چالش مجازی، 6 برنامه تلوزیونی، 15 جشنواره ورزشی، 11 برنامه ورزش صبحگاهی و 133 مسابقه حضوری و مجازی برگزار شد که نشان از ظرفیت هیات ورزش‌های همگانی در سطح استان دارد.

وی ادامه داد: اولیت در برنامه ریزی فعالیت‌ها چه به صورت مجازی و چه صورت حضوری تلاش شد تا ضمن فرهنگ سازی برای انجام صحیح فعالیت‌های ورزشی با وجود بیماری کرونا موضع آموزش مورد توجه قرار گیرد.

خندانی مقدم خاطرنشان کرد: پس از پویش آماده باش طرح آوای همسایگی مورد تاکید فدراسیون و هیات‌های استانی است که مانند گذشته هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با قدرت برای برگزاری این طرح تلاش خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز