نماینده اردکان:

سختی کار باید به پستچی‌ها تعلق گیرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۴۶۴۵
سختی کار باید به پستچی‌ها تعلق گیرد
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: حساس‌ترین و سخت‌ترین کار به پستچی ها تعلق دارد و لازم است که سختی کار هم به آنها تعلق گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا دشتی" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در نشست با رییس و جمعی از پرسنل اداره پست اردکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که کار پست بسیار طاقت فرسا و سخت است، افزود: پستچی نماد تلاش و صبر و شادی در جامعه است.

وی اضافه کرد: زمانی که مرسوله یا نامه ای بدون هیچ کم و کاستی به دست مردم می‌رسد باعث خرسندی و نشاط می گردد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان و مردم با دیدن چهره سوخته یک پستچی در آفتاب سوزان تابستان و سرمای زمستان به سختی کار این قشر از جامعه پی می برند، افزود: زمانی که همه در دوران شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می بردند اداره پست به فعالیت می پرداخت و در این ایام کارشان دوچندان شده است.

دشتی اردکانی اظهار داشت: این عزیزان کاری خدایی انجام می دهند چرا که هدفشان خدمت به خلق است و این توفیق الهی است که نصیبشان شده است.

وی یادآور شد: پستچی ها در زمان خدمت چه بی عدالتی ها که ندیده اند که باید از آنان قدرشناسی کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس در پایان، تصریح کرد: پستچی ها یکی از با وجدان ترین، با اخلاق ترین و امانت دارین افراد جامعه هستند که در تلاش اند مردم را خشنود نگه بدارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز