رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خبرداد:

افتتاح چندین پروژه فضای سبز در آینده نزدیک

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۴۶۴۶
افتتاح چندین پروژه فضای سبز در آینده نزدیک
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پروژه های زیادی در دست اجرا است که به زودی شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: احداث پارک محیط بان یکی از پروژه هایی است که پیشرفت فیزیکی آن به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

وی به پارک محیط بان نیز اشاره کرد و گفت: با اتمام عملیات محدود سازی و فنس کشی، آبخورِ وحوش، جاده سازی، ایجاد استراحتگاه و سکوهای دیدبانی، ساختمان کلینیک دامپزشکی پارک ۱۷.۵ هکتاری محیط بان در ارتفاعات حصار آماده بهره برداری می شود.

این مسئول همچنین از عملیات خاک ریزی، تسطیح و رگلاژ فاز دوم پارک شهید ایرانی با مساحت ۸ هکتار و اعتبار ۵ میلیارد تومان در منطقه پنج خبر داد و افزود: کار احداث این مجموعه نیز به مراحل پایانی نزدیک شده است.

بضاعتی پور تصریح کرد: با تلاش بی وقفه سبز بانان فضای سبز سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری عملیات بهسازی و زیباسازی ورودی غربی شهرازعوارضی قدیم تا بهشت سکینه در حال انجام است.

وی به عملیات عمرانی و احداث فضای سبزِ فاز سوم پارک بین فازی مهرشهر اشاره کرد و افزود: با هدف ارتقای سرانه فضای سبز؛ عملیات احداث فاز سوم پارک محله ای بین فازی با مساحتی بالغ بر یک هکتار در مهر شهر کرج ادامه دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اقداماتی نظیر آسفالت ریزی و زیرسازی معابر کاخ مروارید را هم در دستور کار خود دارد.

بضاعتی پور در پایان گفت: همزمان با شروع فصل پاییز نیز تمام عرصه‌های کاخ مروارید هم تحت پوشش گل‌های داوودی قرار گرفته که باز شدن آنها در پایان ماه مهر جلوه خاصی به این مجموعه تاریخی خواهد بخشید.

 

نظر شما