گل ریحان کجایی؟/خواب زمستانی نماینده البرز در پاییز

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۴۷۲۵
گل ریحان کجایی؟/خواب زمستانی نماینده البرز در پاییز
این روزها در حالی که اغلب تیم های لیگ یکی در رقابت خرید سرمربی و بازیکن جدید بسر می برند و خود را برای فصل جدید رقابت های فوتبال دسته اول کشور آماده می کنند اما از تیم گل ریحان اخبار امیدوارکننده ای به گوش نمی رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نماینده البرز در فصل پاییز به خواب زمستانی رفته، از بعد از برگزاری آخرین دیدار فصل گذشته گل ریحان با نیروی زمینی دیگر خبری از مدیران باشگاه نشد و با این وضعیت مشخص نیست که این تیم چه هدفی را دنبال می کند.

برخلاف اینکه مدیران باشگاه نوید روزهای روشنی را در فصل جدید برای گل ریحان می دادند اما هنوز خبری از جذب بازیکن یا تمدید قرارداد بازیکنان قبلی نیست و تعدادی از بازیکنان قبلی هم از تیم جدا شده اند.

در هفته های اخیر خبر نشستن مجتبی سرآسیایی روی نیمکت گل ریحان تا حدودی کرجی ها را امیدوار کرد تا با جذب بازیکنان مدنظر این مربی و برگزاری اردوهای پیش فصل حضور پرقدرت در فصل جاری داشته باشند اما در واقع هنوز قرارداد سرآسیایی هم رسمی نشده است.

نکته ای که زیبنده فوتبال البرز نیست این است که بازیکنان این تیم در بلاتکلیفی بسر می برند و نمی دانند که کادرفنی جدید تمایلی به حضور آن ها دارد یا باید با تیم دیگری وارد مذاکره شوند.

از مدیران باشگاه گل ریحان انتظار می رود که هرچه سریع تر تکلیف نماینده البرز را مشخص کنند و در صورت ادامه فعالیت خود به تشکیل کادرفنی جدید و آماده سازی تیم بپردازند.

این بلاتکلیفی تا حدی است که همچنان زمزمه های انتقال گل ریحان به استان دیگر به گوش می رسد و اختلافات میان باشگاه و هیئت فوتبال همچنان به قوت خود باقی است.

گویا گل ریحانی ها هم انتظاراتی از مدیران ورزشی استان البرز دارند که باید به صورت شفاف بیان شود و یک بار برای همیشه این بلاتکلیفی خاتمه پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز