کسب و کارهای مطبوعاتی و رسانه ای متحمل بیشترین خسارت ناشی از کرونا

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۴۷۶۸
کسب و کارهای مطبوعاتی و رسانه ای متحمل بیشترین خسارت ناشی از کرونا
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کردستان با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در کسب و کارهای مطبوعاتی تاثیر زیادی داشته است، گفت: با همکاری ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، بخش خصوصی و بانک های عامل، پنج نوبت بسته معیشتی و بهداشتی در میان اعضای خانه مطبوعات توزیع شد.

سید محمد لطیف حسینی نسب در گفت و گو با خبرگزاری برنا اظهار کرد: کسب و کارهای مطبوعاتی و رسانه ای بیشترین خسارت و ضرر را از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا متحمل شده است.

وی افزود: هیات مدیره خانه مطبوعات با تلاش های فراوان درصدد جبران و کاهش این خسران بودند به همین دلیل تاکنون پنج نوبت بسته معیشتی و بهداشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در میان 180 نفر از اعضای خانه شامل برنج، مرغ زنده و منجمد، روغن، رب و لوبیا و شکلات کاکائو و همچنین اقلام بهداشتی شامل مایع دستشویی و ماسک و مواد ضد عفونی کننده اهداء شد.

مدیرخانه مطبوعات استان اضافه کرد: علاوه بر حمایت های معیشتی، دستگاه های اجرایی استان در قالب برنامه هایی از جمله مراسم روز خبرنگار و مناسبت های مختلف به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا حامی خانه مطبوعات و اعضای آن بوده اند.

حسینی نسب در خصوص خسارت های وارده به حوزه مطبوعات و رسانه افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا انواع آگهی ها و فروش نشریات محلی و سراسری با کاهش چشم گیری مواجهه شده است.

وی یادآور شد: به دلیل افزایش هزینه چاپ و کاغذ امکان چاپ نشریات محلی نیز با کاهش مواجهه و بسیاری از نشریات قادر به چاپ نیستند همین امر اکثر نشریات محلی را با خطر تعطیلی روبرو هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات ضمن قدردانی از ادارات و سازمان های سطح استان خاطرنشان کرد: استانداری کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بانک های ملی و کشاورزی، شهرداری سنندج، شرکت آب وفاضلاب و برق و شرکت آب منطقه ای،اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، شرکت خورشید زریوار(ایستک)، شرکت تک دانه غرب کشور، شرکت ون، شرکت بن بن، چاپخانه های معلم و فرهنگ، ادارات کل میراث فرهنگی وگردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، صنعت و معدن، دامپزشکی، بهزیستی، فنی حرفه ای، حوزه هنری، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت مخابرات استان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از جمله نهادها و سازمان هایی هستند که ما در تهیه بسته های حمایتی کمک کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز