سرپرست اداره کل ورزش و جوانان:

رشته های فعال در هیئت ورزش های جانبازان و معلولین هویت ساز در دو بخش ملی و دینی است

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۴۸۱۹
رشته های فعال در هیئت ورزش های جانبازان و معلولین هویت ساز در دو بخش ملی و دینی است
مصطفی مرادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین، رشته های ورزشی فعال در این هیئت را هویت ساز در دو بخش ملی و دینی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین، رشته های ورزشی فعال در این هیئت را هویت ساز در دو بخش ملی و دینی دانست.

مرادی در ابتدای جلسه، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان را تبریک گفته و ضمن خیرمقدم به اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و نیز اعضای مجمع هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان، فعالیت در این مجموعه را به دلیل تعدد رشته های ورزشی فعال در آن را امری مهم دانست که نیازمند همدلی جامعه بزرگ جانبازان و معلولین در استان بوده تا با استفاده از ظرفیت های موجود در استان بتوانند به ارتقای این هیئت و رشته های ورزشی زیر مجموعه آن کمک شایانی بکنند.

وی در ادامه ضمن تبریک به نعمتی رئیس جدید هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان، نحوه تبلیغات کاندیدا و رویکرد ایجابی و مثبت در جهت تبلیغ توانمندی های  افراد را نشانه بلوغ فرهنگی و اجتماعی این هیئت ورزشی و اعضای آن دانست که می تواند به پیشبرد بهتر اهداف ورزشی در این مجموعه منجر  شود.

مرادی افزود برنامه ریزی و اجرایی نمودن سند توسعه چهارساله این هیئت ورزشی توسط رئیس جدید جانبازان و معلولین را مهم دانست که باید به همراه اجرایی نمودن سایر برنامه ها و اهداف از جانب اعضای مجمع مورد مطالبه جدی قرار گیرد. همچنین ضرورت ارتقای بخش بانوان در رشته های ورزشی مرتبط با جانبازن و معلولین از دیگر نکات مورد تاکید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بود.

مرادی در انتها هیئت ورزش های جانبازان و معلولین را منظومه ای از چندین رشته ورزشی دانست که به دلیل نام جانبازان و نیز مدال آوری آن در عرصه های بین المللی می تواند زمینه ساز ارتقای هویت ملی و دینی ما باشند.  

خبرنگار:آسیه طباطبایی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز