مجمع انتخابات هیات ورزشی:

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۴۸۲۹
رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان انتخاب شد
نعمت‌الله نعمتی با کسب ۱۰ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان روز یکشنبه با حضور محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، مصطفی مرادی سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
پنج نفر کاندیدای ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان بودند، که سه نفر قبل از برگزاری انتخابات، انصراف داد و حسین بیناییان تنها رقیب انتخاباتی نعمتی در مجمع هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان بود.
انتخابات بین ۲ کاندیدا با ۱۷ رای ماخوذه، ۱۰ رای به نفع نعمتی و هفت رای بیناییان پایان یافت.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست از وفاق، همدلی و هم سویی بعد از انتخابات به عنوان رمز موفقیت و پیروزی یاد کرد و افزود: امید است ورزشکاران با تلاش رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان در جایگاه‌های مختلف ورزشی خوش بدرخشند.
مرادی ابراز داشت: برنامه‌ریزی و ایجاد فضایی برای تبادل نظر و سلیقه‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان موثر باشد و باید چنین رویه‌ای در دستور کار باشد.
وی ادامه داد: انتظار می‌رود تقویت همکاری با سایر هیات‌های ورزشی برای دستیابی به پیروزی و مقام‌آوری در بخش‌های مختلف در دستور کار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز