دستگیری قاچاقچی پرندگان در کوهدشت

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۵۳۱۹
دستگیری قاچاقچی  پرندگان در کوهدشت
رئیس حفاظت محیط زیست کوهدشت از دستگیری یک نفر متخلف زنده گیری پرندگان شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حمید طولابی در این خصوص ،  گفت: با رصد اطلاعاتی و گزارش همیاران محیط زیست، یک فرد قاچاقچی پرنده که قصد فروش یک بهله شاهین را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

اوافزود: محیط بانان این اداره با همکاری نیروی انتظامی شهرستان در بازرسی از منزل یک نفر متخلف زیست محیطی که اقدام به نگهداری یک بهله شاهین جهت خرید فروش کرده  بود؛ ضمن کشف و ضبط پرنده مذکور این متخلف را نیز دستگیر کردند.

طولابی  گفت: همچنین در بازرسی بعمل آمده علاوه بر کشف یک بهله شاهین ، 5 قطعه سهره طلایی و یک قطعه پرنده قناری نیز کشف و ضبط گردید.

او بیان کرد: با عنایت به اینکه عمل ارتکابی این فرد براساس قوانین شکار و صید جرم محسوب می شود پرونده این متخلف پس از صورتجلسه اولیه و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و متخلف حسب به دستور مقام قضایی بازداشت شد.

رئیس  حفاظت محیط زیست  کوهدشت افزود: پرندگان شکاری جز گونه های در خطر انقراض بوده که تحت حمایت ویژه سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارند. لذا از تمامی دوستداران محیط خواستاریم هرگونه زنده گیری و آسیب به این پرندگان را به نزدیکترین اداره محیط زیست یا به سامانه 1540 تماس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز