معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

توزیع پگ های علمی_الکترونیکی در مدارس کردستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۵۳۲۵
توزیع پگ های علمی_الکترونیکی در مدارس کردستان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از توزیع بیش از هزار و 600 پک محتوای علمی – الکترونیکی با موضوع سلامت و امور بهداشتی ویژه مدارس استان در قالب لوح فشرده خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: با تلاش مجدانه مراقبین سلامت استان کردستان، تعداد یک هزار و 600 لوح آموزشی (Autorun) ویژه دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی با موضوع سلامت و امور بهداشتی در بین مدارس استان کردستان توزیع گردید.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این امر مهم، فرهنگ سازی و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه، دانش آموزان، والدین و همکاران معزز فرهنگی مبنی بر آموزش راه هـای مقـابله و کنترل بیمـاری کرونا می باشد که تمامی اطلاعات از منابع معتبر علمی استخراج و با همکاری مراقبین سلامت استان کردستان در قالب های پـاورپوینت، فیلم، بروشور، PDF ، پوسـتر و . . . تهیه و منتشر گردیده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: تهیه و تـدوین این لوح های آموزشی بـا محتوای علمی الکترونیکی سـلامت و امور بهداشتی مشتمل بر پنج بخش مجزا شامل: بهداشت فردی و اجتماعی،  بهداشت محیط، پیشگیری و خودمراقبتی، تغذیه و والدین، همکاران و سفیران سلامت با هدف دانش افزایی، الگوبرداری و دسترسـی به منـابع، در اختیـار کلیه واحـدهای آموزشی قرار گرفته است.

نظر شما