معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

شروع واکسیناسیون آنفلوانزا در لرستان / توزیع واکسن به صورت مرحله ای است

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۵۳۳۳
شروع  واکسیناسیون آنفلوانزا در لرستان  /  توزیع واکسن به صورت مرحله ای  است
مریم کوشکی از آغاز واکسیناسیون آنفلوانزا در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ، کوشکی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: در بخش اول که از یکشنبه ششم مهرماه جاری شروع شد، پرسنل بهداشتی درمانی در معرض خطر، واکسن را دریافت می کنند.

او افزود: در این بخش و طبق دستورالعمل پرسنل بهداشتی با اولویت پرسنل مراکز غربالگری کرونا و نیروهای نمونه گیر و آزمایشگاه و در بخش درمان با اولویت پرسنل بخش های عفونی و کرونا، پرسنل بخش ایزوله تنفسی فشار منفی،فوق تخصصی ریه ، icu، ccu. داخلی،اطفال، اورژانس، آزمایشگاه، زایمان، اکولوژی و سوختگی واکسن را دریافت می کنند.

کوشکی  تصریح کرد: واکسیناسیون پرسنل بخش های درمانی مذکور در دو مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر و شهید رحیمی انجام شده است.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص ادامه ی روند توزیع واکسن در استان گفت: خوشبختانه کمبودی در این زمینه نداریم اما توزیع واکسن به صورت مرحله ای خواهد بود.

 کوشکی  خاطر نشان کرد: تا پایان هفته سری دوم واکسن با اولویت مادران باردار، افراد دارای نقص سیستم ایمنی، بیماران اچ آی وی و کودکان و سایر افراد در معرض خطر توزیع می شوند.

او با بیان اینکه  این توزیع در سطح مراکز جامع سلامت و پایگاه های بهداشت خواهد بود، یادآورشد:  افراد مذکور تا پایان هفته جاری می توانند با مراجعه به پایگاه یا مرکز جامع سلامت منطقه ی خود واکسن را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز