تمدید نام‌نویسی وام حمایتی کرونا تا پایان مهر ۹۹

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۵۳۵۳
تمدید نام‌نویسی وام حمایتی کرونا تا پایان مهر ۹۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان مهر فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات خود پیگیری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهرداد جهاندیده امروز گفت: بر اساس بخشنامه مصوبه سی و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، پرداخت وام به مشاغل و کسب‌وکارها و حوزه های حمل و نقل آسیب دیده از کرونا تا پایان مهر امسال تمدید شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست‌های دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است و بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل نام‌نویسی خود را دنبال کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در کارگاه‌هایی که مستقیم از کرونا لطمه دیده و به اجبار تعطیل شدند۱۶ میلیون تومان وام به ازای هر نیروی انسانی اختصاص می‌یابد و در واحدهای کسب‌وکاری که فعال بوده، تعطیل نشده و غیر مستقیم از کرونا آسیب دیدند۱۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون در سیستان و بلوچستان حدود یکصد و پنجاه میلیارد ریال تسهیلات حمایتی کرونا به یکهزار و ۷۴۱ فقره پرونده پرداخت شده است.

جهاندیده اظهارداشت: اشتغال موجود این پرونده ها، یکهزار و ۹۹۵ نفر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز