مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان:

ارائه یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای در استان

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۰:۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۵۶۹۱
ارائه  یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای در استان
محمدرضا آذرخش گفت: بیش از ۱/۵میلیون نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای به هم استانیهای عزیز ارائه شده است.

⁩به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛  آذرخش در خصوص عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۹ ، اظهار کرد: فنی حرفه ای در رشته های مختلف آموزش هایی را به متقاضیان ارائه می دهد که هدف اصلی مهارت آموزی برای تسهیل در ایجاد کسب و کار است.

او افزود: در همین راستا فنی حرفه ای لرستان در نیمه نخست امسال یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش ارائه داده که در بخش های مختلفی بوده است.

آذرخش تصریح کرد: ۷۹ هزار و ۴۹۳ نفر ساعت در پادگان ها  و علاوه بر این ۶۳ هزار و ۵۵۶ نفر ساعت هم از سربازارن وظیفه در محیط واقعی کار آموزش های لازم را دیده اند.

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای لرستان گفت: ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت در زندانها، ۸ هزار و ۴۳۷ نفر ساعت در مرکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته و ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر ساعت هم در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی آموزش هایی را فرا گرفته اند تا بتوانند جذب بازار کار شوند.

او عنوان  کرد: همچنین ۵۸ هزار و ۴۱۵ نفرساعت در سکونت گاه غیر رسمی (حاشیه نشینی شهرها)، ۸۷۵ هزار و ۸۳۷ نفرساعت درکارگاه ثابت شهری، ۱۸۶ هزار و ۴۲۷ نفرساعت در کارگاه های روستایی آموزش های مختلف فنی حرفه ای را دریافت کرده اند.

آذرخش  تاکید کرد: در کارگاه سیار شهری ۶۸ هزار و ۵۹۹ نفر ساعت، در کارگاه صنایع – اصناف دو هزار و ۸۱۰ نفر ساعت، کارگاه صنایع - ضمن کار ۶ هزار و ۵۴۰ نفر ساعت آموزش فرا گرفته اند.

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای لرستان گفت: ۴ هزار و ۶۴۰ نفر ساعت در کارگاه عشایری،۲۲۰ هزار و ۶۱۵ نفرساعت در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار و  ۱۰ هزار و ۳۷۴ نفرساعت هم در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاهها خدمات را دریافت کردند.

 

 

نظر شما