در تابستان سال جاری:

آسفالت و بهسازی ۲۷۰ هزار متر مربع از معابر و محلات سنندج

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۵۸۹۲
معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی 270 هزار مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: 41 هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر سنندج در تابستان سال جاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهزاد ریحانی فرد با بیان اینکه روند آسفالت معابر سطح شهر همچنان تداوم دارد، اظهار داشت: امسال برنامه ریزی های گسترده ای جهت آسفالت و بهسازی معابر، محلات و خیابان های سطح شهر با استفاده از ظرفیت سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری و همچنین دو پیمانکار بخش خصوصی انجام شده است.

وی افزود: از معابر و محلاتی که فاقد آسفالت و یا آسفالت آن مستهلک و از بین رفته بود بازدید به عمل آمد و بهسازی آن ها براساس اولویت در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج خاطر نشان کرد: در بهار امسال عملیات لکه گیری و آسفالت معابر توسط شهرداری مناطق انجام شد اما از تیر ماه بهسازی معابر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

ریحانی فرد با بیان اینکه 270 هزار متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت و بهسازی شده، افزود: برای این میزان بهسازی معابر و محلات 41 هزار و 215 تن آسفالت صرف شده است.

وی تصریح کرد:  با 14 هزار و 770 تن آسفالت 92 هزار و 470 متر مربع از معابر سطح منطقه بهسازی شد و همچنین در سطح شهرداری منطقه دو نیز با 8 هزار و 787 تن آسفالت 50 هزار و 984 متر مربع از معابر و محلات بهسازی و آسفالت شد.

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج ادامه داد: در حوزه شهرداری منطقه سه نیز با 9 هزار و 43 تن آسفالت 64 هزار و 300 متر مربع از معابر آسفالت و بهسازی شده و در ناحیه بهاران نیز با 8 هزار و 615 تن آسفالت 61 هزار و 600 متر مربع از محلات و معابر  آسفالت و بهسازی شده است.

ریحانی فرد اضافه کرد: امیدواریم تا پایان فصل عمرانی در سال جاری بتوانیم براساس برنامه ریزی صورت گرفته نسبت به بهسازی برخی دیگر از معابر و محلات سطح شهر اقدام نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز